wtorek, 23 marca 2010

WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA !!!!!



Po czym poznać ,że wiosna idzie-WSKAZÓWKI DLA POCZĄTKUJĄCYCH
  1. kwitną bazie


2.kwitną kwiaty


drewniane


wielozbożowe



witrażowe



naścienne
i te prawdziwe


3.ludzie otwierają okna

i SPRZĄTAJĄ!
( TU ZDJĘCIA BRAK , BO JA NIE SPRZĄTAM)
ale można to podpatrzyć na wszystkich innych blogach -jak tam mają ładnie.Rozmarzenie i chęć dorównania nie pokonały  jednak wrodzonego lenistwa autorki, u której KWITNĄ SZKLANKI

4 Rozpoczynamy prace w ogrodzie

albo przynajmniej kupujemy nasiona
5.ogarnia nas szał robótek ręcznych  o tematyce "ZWIĄZANEJ"


6. wkładamy NOWE wiosenne korale
7.UMYŁAM SIĘ REWELACYJNYM PŁYNEM.....DO KABIN PRYSZNICOWYCH I TERAZ PIĘKNIE SIĘ BŁYSZCZĘ I NIE OSIADA NA MNIE PARA
Brak foto- autocenzura

ALE I TAK JEST PIĘKNIE!

7 komentarzy:

  1. Wybieram bazie i korale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No teraz to napewno juz wiem, ze wiosna w tym roku przyszla. W zwiazku z powyzszym pozdrawiam wiosennie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. płyn marki "fm", który przelałam do szamponowej buteleczki-ale włosy jeszcze mam... lecę się przeczesać, bo może już NIE MAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle przejawów wiosny to jeszcze w jednym miejscu nie widziałam!Strrrrrasznie zaintrygował mnie ten płyn!!!Włosy są?
    Niesamowita jesteś kobitka!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. no wiosna jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń