wtorek, 12 października 2010

CANDY OKAZYJNE

Istnieje wiele powodów , aby ogłosić ROZDWAJKĘ:
  1. Zostałam wyróżniona przez Marlenę, za co  choć z pewnym opóźnieniem bardzo dziękuję



  1. Dostałam prezent od Fuerto- cudnej urody woreczek ,za który z dużym opóźnieniem dziękuję



  1. wygrałam wyzwanie SZUFLADOWE  ( i się cieszę jak nie wiem co!)
  2. lista obserwatorów moich nędznych wypocin sięgnęła setki ( małe wesele można by już zorganizować)- za obserwacje i komentarze dziękuję STOKROTNIE:)
  3. Niedługo DZIEŃ NAUCZYCIELA ( i z tej okazji kupię SOBIE bombonierę albo czekoladę:)
  4. Zapakowałam dziś 25 upominków dla KOLEGÓW I KOLEŻANEK ZWIĄZKOWCÓW z w/w okazji, bom PREZES( choć na urlopie)
  5. Lubię dostawać a jeszcze bardziej rozdawać prezenty, więc jeśli ktoś ma ochotę na
 PIERWSZĄ OMETKOWANĄ torbę

w komplecie z ręcznie wyszydełkowanym  (dzięki CSI I INNYM SERIALOM) szalem
i

kwiatkiem do kożucha:)

to proszę o zwyczajowe komentarze, zamieszczenie info na blogu a kto takowego nie posiada zamieszczenie info w kalendarzu,żeby sprawdzić po 28.X. czy czasami nie trzeba lecieć na pocztę po przesyłkę  
Losowanie znowu zorganizuje MĄŻ, bo ma 28 października imieniny:)( i znowu będzie WAŻNY-2x w roku-NALEŻY SIĘ!:)

47 komentarzy:

  1. Wtakim razie ustawiam się jako pierwsza w kolejce. Zaraz zamieszczę stosowną informację na blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie będę gorsza :) Też staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratuluje wyroznienia i wygranej w szufladowym wyzwaniu. :) Poza tym najlepszego zycze w nauczycielskim zyciu :)
    Z checia wezme udzial w twojej zabawie , pozdrawiam slicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. no ba, nie moge sie oprzec takiemu Candy, zwlaszcza, ze moze zalapie sie na to male wesele ze stu osob zorganizowane, ciekawe tylko kto zaga role Pary Mlodej, bo tu same baby...
    Buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. to zrobimy BABSKI COMBER i też bydzie piknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję też w kolejeczce!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tu trafiłam i na pewno zajrzę jeszcze nie raz, oczywiście w kolejce stoję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile powodów do candy i każdy bardzo ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne różowe candy! oczywiście, ze się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję seteczki, wyróżnień i zaszczytów. A jako nałogowa "kompleciara" stawiam się w kolejce po te cudności. Kolorki słodkie, precyzja wykonania... no muszę wygrać, żeby podejrzeć z bliska jak mistrzyni to zrobiła. Bo ja szydełkiem to, póki co, tak sobie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Blahoželám a tiež sa hlásim do hry...ďakujem Elina zo Slovenska

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja także mam chrapkę na Twoje WYTWORY :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację składam!!!!I do kolejki grzecznie się stawiam!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień Dobry

    Do mojej szarego kożucha ,szalik w takim
    samym kolorze przydać się może.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  15. Łeee ale fajne, miałabym pretekst do nabycia kożucha!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niestety nie mam bloga, ale czytam regularnie ;) Mam Ciebie i Twojego bloga w zakładkach w przeglądarce internetowej ;) ustawiam się w kolejce po szalik, torbę i kwiatek do kożucha!!! Zima idzie, także kożuch już się nie może doczekać ;) Pozdrawiam

    better8off9alone@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne prezenty przytulasz ostatnio - należy ci się

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja tez sie zapisuje!!I pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko jaki ooooogggooonek :0 ale sobie cichuteńko postoję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję z wszystków powodów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością się zapisuję:)))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. witam ;0 i ustawiam sie w kolejce-może sie uda;))0pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zadyszki dostałam ale dotarłam !Nie ma takiej możliwości by mnie tu zabrakło ,karnie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam siew ogonku i czekam :)może sie uda
    http://artmag-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze zostawiam Cię sobie na deserek, a tu, proszę, takie słodkości umknęłyby mi sprzed nosa;)Chętnie wezmę udział w zabawie i zapraszam do mojej:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. dopisuję się do listy i pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też się dopisuję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuje się ...........prezenciki cudowne, zapisuje się też na stałe podczytywanie bloga. Twoje "wytwory" cudowne, ciesze się że Cię znalazłam.Zapraszam do siebie. Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rozdawajki, zapisuję się na te cudności i pędzę zapisać się do gości weselnych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super candy chętnie się ustawiam w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez bylabym szczesliwa gdyby sie do mnie szczescie usmiechnelo :) Ostatnio jakos zupelnie o mnie zapomina, a moze mnie juz nawet nie zna?! Ale sprobuje i chetnie w kolejce sie ustawie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Grzecznie staję w ogonku! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takiej zachęcie nie mogę się oprzeć! :)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się i ja, być może na początku blogowej ścieżki dopisze mi odrobina szczęścia z ręki Pana Męża :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dopisuję się do kolejki.Może do mnie szczęście się uśmiechnie.
    bogusia1711@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne candy, również dopisuję się do chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  37. I szalik i kwiatek ślicznie będą pasowały do mojego szarego płaszczyka, nie dam się burej jesieni;-)
    Tylko mnie wylosuj;-))))

    OdpowiedzUsuń
  38. to ja również się z chęcią zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudna torba - z radością wejdę w jej posiadanie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne rzeczy przygotowałaś! stawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale cudeńka! Dobrze, że jeszcze się załapię ;)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie tu :)
    chętnie i ja sie dopiszę do ogonka :))

    OdpowiedzUsuń